Milyen feladataink vannak egy kiállítás szervezőjeként vagy résztvevőjeként? Nem sok, csupán ennyi:
- Kitűnni.
- Feltűnni.
- Megszólítani.
- Meghökkenteni.
- Elvarázsolni.
- Kapcsolatot teremteni.
- Kapcsolatot megtartani.
- Információt gyűjteni.
- Brandet építeni.
Évekig rendezvényszervező cégnél dolgoztam, így pontosan tudom, mennyire nehéz kiállítóként kitűnni a sok, akár több száz kiállító közül és mennyit dolgoznak az egyes cégek, a cégek marketingesei, a megjelenésért felelő kreatív ügynökségek azon, hogy a kiállítás vagy egy stand elég figyelemfelkeltő és érdekes legyen a célcsoportnak.
A rendezvény, fesztivál vagy kiállítás szervezőjeként ki kell találnunk, hogy:
- hogyan különböztessük meg magunkat a konkurenciától
- milyen extra, a rendezvény témájához kapcsolódó programmal, aktivitással vonzzunk be még több látogatót
- hogyan érjük el, hogy minél több, a rendezvény profiljába tartozó látogató jöjjön el az eseményre
Kiállítóként el kell érnünk, hogy:
- kitűnjünk a többi kiállító közül
- a lehető legtöbb, célcsoportunkba tartozó látogatót személyesen is megszólítsuk
- a tömegben sétálókat akár csak egy másodpercre is megállítsuk, hogy legyen lehetőség a kapcsolatfelvételre
- akár kis helyen, kis standon is tudjunk érdekesek, figyelemfelkeltőek lenni
- megjelenésünk minél kisebb költséggel minél hatékonyabb legyen
- a helyszínen megjelenő kollégáink az érdektelen stand miatt ne csak egyedül üldögéljenek unatkozva egész nap a stand pultja mögé bújva
Büszkén jelenthetem, hogy az elmúlt 7 évben a CreatIT csapata több bevált módszert és megoldást „fejlesztett ki” a hatásos interakcióra, a látogatók elérésére és megszólítására.
Eszközeink:
- látványos kiterjesztett valóság alkalmazások termékek, szolgáltatások bemutatására vagy csak figyelemfelkeltésre
- VR alkalmazások, melyek biztosan megállítanak minden látogatót
- promóciós játékok, kvízek, helyszínen, tableten játszható, használható alkalmazások, melyekkel megszólíthatóak a látogatók és adatgyűjtésre is kiváló megoldást jelentenek
- valós rendezvények átültetése virtuális, online térbe is, a célcsoport kibővítése
- interaktív játékok, greenscreen-es alkalmazások
- 360 fokos körpanoráma videók készítése a rendezvény bemutatására
Ha rendezvényt szervezel, rendezvényt tervezel vagy kiállításon, vásáron, fesztiválon veszel részt a közeljövőben, keress minket, ötleteljünk együtt, hogy megjelenésed elérje célját. Hozhatsz konkrét ötletet is, de mi is szívesen adunk tanácsot, tartunk veled brainstroiming-ot, hogy megtaláljuk a legjobb ár-érték arányú megoldást.
CreatIT – @hogy képzeled!
Keress minket, kérj ötleteket vagy akár ajánlatot!